Translate
6 Aralık 2012 Perşembe
Fatih Projesi
Bilim ve bilişim teknolojisi bütün subjektif yaklaşımları elinin tersi ile itip objektif yaklaşımları baştacı eden Lider ve yöneticilerin hoşgörü ve karizması ile gelişir...
19 Kasım 2012 Pazartesi
bügün foruma katılanlarla saat 13:00 da işimize merhaba dedik.katılımcılarla tanıştık.katılımcılardan bazıları başarı hikayelerini paylaştılar.karşıyaka lisesi,atatürk lisesi ve maden imam hatip lisesine dair başarı öyküleri etkileyici idi.bir noktada karşıyaka lisesine dair başarı öyküsü birazda okula dair bilinmeyenin dışa vurumu idi,diye düşünüyorum.bu arada gazi lisesine dair başarı öyküsünü de unutmamak lazımdır.akabinde öğretmenlerin ,eğitim-öğretim etkinliğinde teknolojiyi kullanırken teknolojiyi amaçtan çıkarıp,araç haline getirebilimesi için hangi donanımlara sahip olması gerektiği hususunda katılımcılar fikir alışverişinde bulundular.akabinde günün değerlendirilmesini yaparak forumumuzu kapattık.her şeye rağman iyi bir başlangıçtı diye düşünüyorum.gecenin bu saatinde de bloga yorum yazıyorum.yarım değişim ve 21.yüzyıl becerilerini forumumuzun konusunu oluşturuyor.umarım iyi geçer,bize teknik destek sağlayan yusuf beye ve dşünceleriyle foruma katkı sağlayan herkese teşekkürler.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

