Translate
19 Kasım 2012 Pazartesi
bügün foruma katılanlarla saat 13:00 da işimize merhaba dedik.katılımcılarla tanıştık.katılımcılardan bazıları başarı hikayelerini paylaştılar.karşıyaka lisesi,atatürk lisesi ve maden imam hatip lisesine dair başarı öyküleri etkileyici idi.bir noktada karşıyaka lisesine dair başarı öyküsü birazda okula dair bilinmeyenin dışa vurumu idi,diye düşünüyorum.bu arada gazi lisesine dair başarı öyküsünü de unutmamak lazımdır.akabinde öğretmenlerin ,eğitim-öğretim etkinliğinde teknolojiyi kullanırken teknolojiyi amaçtan çıkarıp,araç haline getirebilimesi için hangi donanımlara sahip olması gerektiği hususunda katılımcılar fikir alışverişinde bulundular.akabinde günün değerlendirilmesini yaparak forumumuzu kapattık.her şeye rağman iyi bir başlangıçtı diye düşünüyorum.gecenin bu saatinde de bloga yorum yazıyorum.yarım değişim ve 21.yüzyıl becerilerini forumumuzun konusunu oluşturuyor.umarım iyi geçer,bize teknik destek sağlayan yusuf beye ve dşünceleriyle foruma katkı sağlayan herkese teşekkürler.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

2 yorum:
pazartesi gününden itibaren Elazığ liderlik forumuna gittik üç gün arkadaşlarla konuştuk bilgi alış verişi yaptık güzel de dördüncü gün ancak web-2,0 tasarımı hakkında bilgilendirildik bir günde ne alabildiysek bilmiyorum ama bunu beş güne yayarak her gün bir veya iki saat verilseydi daha yararlı olurdu diye düşünüyorum.
Bu proje uzun süreçli devam etmelidir.. bu yapılan masraflar boşa heba edilmemelidir. onun için her yönetici ve öğretmen bu projeye destek sağlamalıdır. Derslerde aktif kullanılmalıdır. Bunun olması için ders içerikleri önmelidir. Telekom biran önce alt yapıya başlamalıdır. internet bağlantıları önmelidir.Biz yöneticiler bu tahtaların önünde iyi bir hakimiyet kurmalıyız. Her öğretmen bu teknolojiye hakim olmalıdır. Bu olursa o zaman proje amacına olaşır. daha önce teknoloji araçlarını kullananlar bu teknolojiyi de çok rahat kullanacaktır. önemli olan öğretmen donanımlı olmalıdır. Öğretmeni özlük hakları yönüyle desteklenmesi de önemlidir. Teknolojiyi iyi kullanan öğretmene özlük yönüyle destek verilmelidir.
Yorum Gönder