Eğitim Liderleri, Öğrencilere çağın gerektirdiği becerileri kazandırmak için; Öğretmenlerin, öğrenme ve öğretme süreçlerinde teknolojiyi etkin bir araç olarak kullanmalarını nasıl desteklemelidir?
19.11.2012 GÜNÜ KATILIMCILARIMIZLA BİRLİKTE FORUMUMUZU AÇTIK.TANIŞMA FASLINDAN SONRA KATILIMCILARIMIZIN BAZILARI,BAŞARI HİKAYELERİNİ PAYLAŞTILAR.KARŞIYAKA,ATATÜK VE GAZİ LİSESİNE DAİR BAŞARI HİKYELERİ ETKİLEYİCİYDİ.MADEN İMAM HATİP LİSESİNİN BAŞARI HİKAYESİ İSE BİR DÖNEME IŞIK TUTMA AÇISINDAN DİKKATE DEĞERDİ.AKABİNDE ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM-ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNDE TEKNOLOJİYİ KULLANIRKEN, TEKNOLOJİYİ AMAÇTAN ÇIKARIP ARAÇ HALİNE GETİREBİLMELERİ İÇİN HANGİ DONANIMLARA SAHİP OLMALARI GEREKTİĞİ HUSUSUNDA GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİNDE BULUNULDU.EĞİTİM LİDERLERİNİN BU NOKTA DA ROLLERİNİN NELER OLMASI GEREKTİĞİ HUSUSUNDA FARKLI VE BİR O KADAR ÖĞRETİCİ YAKLAŞIMLAR ORTAYA ÇIKTI.AKABİNDE GÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİNİ YAPTIKTAN SONRA FORUMUMUZU BUGÜN İÇİN NİHAYETLENDİRDİK.GECENİN BU SAATİNDE DE BLOGA YORUMUMU YAZARKEN,AYNI ZAMANDA FORUMUN YARINKİ KONUSU OLAN DEĞİŞİM VE 21.YÜZYIL BECERİLERİ KONULARINI DÜŞÜNÜYORUM.HER ŞEYE RAĞMEN İYİ BİR BAŞLANGIÇTI.UMARIM YARIN ALACAĞIM ELEKTİRİKLE DAHA ETKİLEYİCİ YORUMLAR YAZMA GÜCÜNÜ KENDİDİMDE BULURUM.SELAM VE DUA İLE..
ikinci günde, dün forumda paylaşılan konulların genel bir değerlendirmesini yaptıktan sonra esas konumuz olan değişim ve değişimi yönetmeye dair soruların sorulmasıyla forumumuza başladık.paradigma ve değişim konusu üzerinde fikir alışverişinde bulunuldu.katılım istenilen düzeyde değildi.doğrusu katılımcıların konulara dair önceden bilgi sahibi olmamaları bizim eksikliğimiz diye düşünüyorum.tüm arkadaşların gmail hesabı açarak gelmiş olmaları beni memnun etti.bilgisayar öğretmenimize mail hesaplarını gönderdim.katılımcılara davetiye gönderilecektir.katılımcıların bloğumuza üye olup yorumlarını yazmaları bizi memnun edecektir.yarın sosyal medya ,akran zorbalığı ve siber zorbalık konuları üzerinde duracağız. hazırlıklı gelinmesi ve bir örnek olay içeren hazırbulunuşluk ile foruma gelinmesi heyecanımızı arttıracaktır.değişime açık olalım ancak değişimin selinede kapılmayalım diye düşünüyorum.değişmeyen tek şey değişim değil aşktır.aşk gayede yok olmaktır.selam ve dua ile............
Eğitim Öğretimde teknolojiyi kullanmak, amaçtan çıkarıp araç haline getirebilmek, Düşüncesinin oluşması için, öncelikle yenilikçi ve medeniyetin gelişiminin teknoloji ile olduğu gerçeği ve teknolojiyi üretenlerden çok kullananların daha ileriye gittiği bilincinin oluşumu ile teknolojinin gelişmesine de medeniyetin etkili olduğunu belirtmekte fayda var. yenilenmenin ve değişimin de bir zaman dilimine ihtiyacı vardır. Selamlar.
Forum yöneticisinin istekli olması ve foruma canlılık katma gayretleri mükemmel.Ancak katılımcıların forum konusunda hazırlıksız olmaları forum yöneticisinin bu gayretlerini maalesef zorluyor.Konular önceden başlıklar halinde katılımcılara duyurulsaydı daha canlı ve daha verimli bir forum olabilirdi.Yine de arkadaşların gayreti ile bu forumun yararlı olacağı inancındayım.
üçüncü günümüzde yine planlanan saatte forumumuza başladık.bugünkü konularımız akran zorbalığı ve siber zorbalık konularıydı.katılımcılar forumun ruhuna uygun hareket edip,düşüncelerini medeni bir şekilde ifade edip,sinerji oluşturmaya çalıştılar.doğrusu benim için keyifli geçti.katılımcıların saygı ve sevgi konusundaki derinliği imrenilecek boyuta idi.yarın hulusi sayın lisesinde teknik konuları içeren etkinlik var sırada,bu bağlamda yusuf bey etkinliği sizlerle yapacağı için muhtemelen ben olmayacağım. cuma günü görüşmek temennisiyle......selam ve dua ile
Madem ki yapılandırmacı, öğrenci merkezli eğitimden bahsediyoruz;eğitim camiasına yönelik çeşitli hizmet içi eğitim faaliyetlerinin de katılımcı merkezli olması gerektiği kanaatindeyim.Bu anlamda şu ana kadar katıldığım hizmet içi eğitim faaliyetlerinin en faydalısı ve en zevklisine iştirak etmekten mutluluk duydum.Deneyimli okul yöneticilerinin farklı anekdotlarını dinlemenin yöneticilik yaşamıma haftalarca devam edebilecek bir kurstan daha yararlı olduğunu düşünüyor,kendilerine teşekkür ediyorum.Ayrıca bilgisi, birikimi ve güler yüzüyle bize bu ortamı sağlayan Yakup Bey'e şükranlarımı sunuyorum.
Forumun 3. gününde biraz daha canlıydık.Forum yöneticisi Yusuf Bey tabiri caizse tam damardan girdi.Fatih projesinde gerekli olan bilgileri bizlere aktarmaya çalıştı.Ancak vaktimiz yetmedi.Bu günkü forum bayağı lezzetliydi.Korgeneral Hulusi Sayın Lisesi yöneticileri Özdemir Beyle Faik beyin ev sahipliği de mükemmeldi.Hem Yusuf Beye Hem de Korgeneral Hulusi Sayın Lisesi yöneticilerine teşekkür ederim.
Sayın Elazığ fatih Teknoloji ve liderlik Forumu katılımcıları, Bu forumun etkin ve verimli geçmesi sizlerin sayesinde olmaktadır. Sürece Forum yönetecisi Sn. Yakup Bey'in etkileşiminin çok etkisi oluyor. Sevgiyle kalınız.
beşinci günde liderlik ve yöneticilik kavramları üzerinde durulduktan sonra fatih projesi ve bileşenlerini içeren slaytları paylaşarak forumumuzu neticelendirdik.umarım faydalı olmuştur.değişmeyen tek şey aşktır.aşk gayede yok olmaktır.çalışma hayatının amacında yok olan ve yok olmaya karar verenlere selam olsun.........
Foruma katılan olan eğitim liderleri ve yöneticilerin heyacanı ve bilişim bahçesi gezintimizden duydukları memnuniyetleri oldukça mutluluk vericidir. Teknloji ve liderlik forumunda 3.gün web2.o araçları ile ilgili paylaşımlar eğitimde gereklilik düşüncesi forumun etkinliğini ortaya koymuştur. sn. Hayri Bey'e teşekkürlerimi sunuyorum.
FAYDALI BİR FORUMDU ANCAK HULUSİ SAYIN LİSESİNDEKİ BİLŞİM ARAÇLARI İLE İLGİLİ TEKNİK KONULARI İÇEREN FORUM ÇOK ACELEYE GELDİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.UYGULAMALI YAPILABİLSEYDİ DAHA FAYDALI OLURDU.VEYSEL BEY ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPTI AMA ZAMAN YETERLİ DEĞİLDİ.YAKUP BEY'E VE VEYSEL BEY'E ÇOK TEŞEKKÜRLER.
Sn. Sabahat Hocam, Forumun 4.Gününde Web 2.0 araçlarının kullanımı konusunda Elimizden geleni yaptığımızı ifade etmişsiniz. Çok Teşekkür ederiz. bilişim konusunda ihtiyacınız olanı paylaşmak ve faydalı olmaya her zaman hazırım. herzaman arayabilirsiniz. saygılar. Selamalar. yusufveysel-y@hotmail.com gsm:505892076 http://yusufveyselyuksel.com
ikinci haftamızı geride bıraktığımız teknoloji ve liderlik forumunda hedef kitlemiz okul müdür yardımcılarıydı.heyecanı çok yüksek olmazsada olumlu bir forum ikliminin oluştuğu kanaatindeyim.forum süresince heyecanlarının dorukta olduğunu gördüğüm cengiz batmaz, yusuf veysel yüksel ,alper uslukaya ve forumda düşünceleriyle katkı sunan diğer arkadaşlara teşekkür ederim.03-07/12/2012 tarihleri arasında forumumuzun hedef kitlesi okul müdürleridir.umarım verimli bir hafta geride bırakırız.selam ve dua ile
okulların bir numaralı görevlileriyle birlikte bugün forumumuza başladık.aldığım ilk enerji hafta sonunun erken geleceği yönündedir.anacak bu teezime süreç hakemlik yapacaktır.yarın fatih projesi nedir?bileşenleri nelerdir? şeklindeki soruları konuşacağız verimli geçmesini temenni ediyorum.selam ve dua ile
Sayın,Forum Yöneticimizin Teknoloji ve Liderlik ile ilgili olarak bizlere vermiş olduğu motivasyon ile Elazığ'ın Eğitim liderleri ile paylaşımlarımız dolu geçiyor. Elimizden geleni yapabilmek ve Forum sürecinin verimli geçmesini sağlamaktır heyacanımız. Selamlar.
Kursa ne yazık ki ikinci günde dahil olabildim. Milli eğitim tandansından aktörlerin kursta bulunması ve bunun üzerinden bir değerleme ve eleştirme süreci yaşamamız son derece olumluydu. Kursiyerlerinde süreci içselleştirdiğini gözlemledim. Kursun bu kadar verimli olabileceğini ve kursiyerlerin bu kadar işin içine girebileceğini düşünememiştim. Umarım bundan sonraki günlerdede aynı sonuçlara ulaşırız. Saygılarımla...
WEB 2.0 ARAÇLARI TANITIM VE KULLANIMI KONUSUNDA EĞİTİM LİDERLERİ KATILIMCILARIMIZ İLE PAYLAŞIMLARIMIZ ÇOK GÜZEL OLDU. BU PROGRAMLAR DEVAM ETSİN. FATİH PROJESİNİN ÜÇ YILLIK SÜRECİNDE PANEL, SEMİNER VE FORUMUN SÜREKLİLİK GÖSTERMESİNİ BEKLİYORUM. SELAMLAR.
Sayın Forum Yöneticimiz Yakup bey'in şahsıma bulundukları teveccühleri beni bahtiyar etti, kendilerine şükranlarımı sunuyorum. Bundan sonraki ortak bir çalışmamızda daha bir heyecan duyarak paylaşımlarda bulunmak dileğimle. sağlıcakla diyorum.
28 yorum:
19.11.2012 GÜNÜ KATILIMCILARIMIZLA BİRLİKTE FORUMUMUZU AÇTIK.TANIŞMA FASLINDAN SONRA KATILIMCILARIMIZIN BAZILARI,BAŞARI HİKAYELERİNİ PAYLAŞTILAR.KARŞIYAKA,ATATÜK VE GAZİ LİSESİNE DAİR BAŞARI HİKYELERİ ETKİLEYİCİYDİ.MADEN İMAM HATİP LİSESİNİN BAŞARI HİKAYESİ İSE BİR DÖNEME IŞIK TUTMA AÇISINDAN DİKKATE DEĞERDİ.AKABİNDE ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM-ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNDE TEKNOLOJİYİ KULLANIRKEN, TEKNOLOJİYİ AMAÇTAN ÇIKARIP ARAÇ HALİNE GETİREBİLMELERİ İÇİN HANGİ DONANIMLARA SAHİP OLMALARI GEREKTİĞİ HUSUSUNDA GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİNDE BULUNULDU.EĞİTİM LİDERLERİNİN BU NOKTA DA ROLLERİNİN NELER OLMASI GEREKTİĞİ HUSUSUNDA FARKLI VE BİR O KADAR ÖĞRETİCİ YAKLAŞIMLAR ORTAYA ÇIKTI.AKABİNDE GÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİNİ YAPTIKTAN SONRA FORUMUMUZU BUGÜN İÇİN NİHAYETLENDİRDİK.GECENİN BU SAATİNDE DE BLOGA YORUMUMU YAZARKEN,AYNI ZAMANDA FORUMUN YARINKİ KONUSU OLAN DEĞİŞİM VE 21.YÜZYIL BECERİLERİ KONULARINI DÜŞÜNÜYORUM.HER ŞEYE RAĞMEN İYİ BİR BAŞLANGIÇTI.UMARIM YARIN ALACAĞIM ELEKTİRİKLE DAHA ETKİLEYİCİ YORUMLAR YAZMA GÜCÜNÜ KENDİDİMDE BULURUM.SELAM VE DUA İLE..
ikinci günde, dün forumda paylaşılan konulların genel bir değerlendirmesini yaptıktan sonra esas konumuz olan değişim ve değişimi yönetmeye dair soruların sorulmasıyla forumumuza başladık.paradigma ve değişim konusu üzerinde fikir alışverişinde bulunuldu.katılım istenilen düzeyde değildi.doğrusu katılımcıların konulara dair önceden bilgi sahibi olmamaları bizim eksikliğimiz diye düşünüyorum.tüm arkadaşların gmail hesabı açarak gelmiş olmaları beni memnun etti.bilgisayar öğretmenimize mail hesaplarını gönderdim.katılımcılara davetiye gönderilecektir.katılımcıların bloğumuza üye olup yorumlarını yazmaları bizi memnun edecektir.yarın sosyal medya ,akran zorbalığı ve siber zorbalık konuları üzerinde duracağız. hazırlıklı gelinmesi ve bir örnek olay içeren hazırbulunuşluk ile foruma gelinmesi heyecanımızı arttıracaktır.değişime açık olalım ancak değişimin selinede kapılmayalım diye düşünüyorum.değişmeyen tek şey değişim değil aşktır.aşk gayede yok olmaktır.selam ve dua ile............
Eğitim Öğretimde teknolojiyi kullanmak, amaçtan çıkarıp araç haline getirebilmek, Düşüncesinin oluşması için, öncelikle yenilikçi ve medeniyetin gelişiminin teknoloji ile olduğu gerçeği ve teknolojiyi üretenlerden çok kullananların daha ileriye gittiği bilincinin oluşumu ile teknolojinin gelişmesine de medeniyetin etkili olduğunu belirtmekte fayda var. yenilenmenin ve değişimin de bir zaman dilimine ihtiyacı vardır. Selamlar.
Forum yöneticisinin istekli olması ve foruma canlılık katma gayretleri mükemmel.Ancak katılımcıların forum konusunda hazırlıksız olmaları forum yöneticisinin bu gayretlerini maalesef zorluyor.Konular önceden başlıklar halinde katılımcılara duyurulsaydı daha canlı ve daha verimli bir forum olabilirdi.Yine de arkadaşların gayreti ile bu forumun yararlı olacağı inancındayım.
üçüncü günümüzde yine planlanan saatte forumumuza başladık.bugünkü konularımız akran zorbalığı ve siber zorbalık konularıydı.katılımcılar forumun ruhuna uygun hareket edip,düşüncelerini medeni bir şekilde ifade edip,sinerji oluşturmaya çalıştılar.doğrusu benim için keyifli geçti.katılımcıların saygı ve sevgi konusundaki derinliği imrenilecek boyuta idi.yarın hulusi sayın lisesinde teknik konuları içeren etkinlik var sırada,bu bağlamda yusuf bey etkinliği sizlerle yapacağı için muhtemelen ben olmayacağım. cuma günü görüşmek temennisiyle......selam ve dua ile
Madem ki yapılandırmacı, öğrenci merkezli eğitimden bahsediyoruz;eğitim camiasına yönelik çeşitli hizmet içi eğitim faaliyetlerinin de katılımcı merkezli olması gerektiği kanaatindeyim.Bu anlamda şu ana kadar katıldığım hizmet içi eğitim faaliyetlerinin en faydalısı ve en zevklisine iştirak etmekten mutluluk duydum.Deneyimli okul yöneticilerinin farklı anekdotlarını dinlemenin yöneticilik yaşamıma haftalarca devam edebilecek bir kurstan daha yararlı olduğunu düşünüyor,kendilerine teşekkür ediyorum.Ayrıca bilgisi, birikimi ve güler yüzüyle bize bu ortamı sağlayan Yakup Bey'e şükranlarımı sunuyorum.
Forumun 3. gününde biraz daha canlıydık.Forum yöneticisi Yusuf Bey tabiri caizse tam damardan girdi.Fatih projesinde gerekli olan bilgileri bizlere aktarmaya çalıştı.Ancak vaktimiz yetmedi.Bu günkü forum bayağı lezzetliydi.Korgeneral Hulusi Sayın Lisesi yöneticileri Özdemir Beyle Faik beyin ev sahipliği de mükemmeldi.Hem Yusuf Beye Hem de Korgeneral Hulusi Sayın Lisesi yöneticilerine teşekkür ederim.
Sayın Elazığ fatih Teknoloji ve liderlik Forumu katılımcıları, Bu forumun etkin ve verimli geçmesi sizlerin sayesinde olmaktadır. Sürece Forum yönetecisi Sn. Yakup Bey'in etkileşiminin çok etkisi oluyor. Sevgiyle kalınız.
beşinci günde liderlik ve yöneticilik kavramları üzerinde durulduktan sonra fatih projesi ve bileşenlerini içeren slaytları paylaşarak forumumuzu neticelendirdik.umarım faydalı olmuştur.değişmeyen tek şey aşktır.aşk gayede yok olmaktır.çalışma hayatının amacında yok olan ve yok olmaya karar verenlere selam olsun.........
Bu gün için hem Cengiz Hocanın hem de Yakup hocanın eğitimlerine katıldım. Bilimsel doygunluk ancak bu kadar yaşanabilir
Foruma katılan olan eğitim liderleri ve yöneticilerin heyacanı ve bilişim bahçesi gezintimizden duydukları memnuniyetleri oldukça mutluluk vericidir.
Teknloji ve liderlik forumunda 3.gün web2.o araçları ile ilgili paylaşımlar eğitimde gereklilik düşüncesi forumun etkinliğini ortaya koymuştur. sn. Hayri Bey'e teşekkürlerimi sunuyorum.
FAYDALI BİR FORUMDU ANCAK HULUSİ SAYIN LİSESİNDEKİ BİLŞİM ARAÇLARI İLE İLGİLİ TEKNİK KONULARI İÇEREN FORUM ÇOK ACELEYE GELDİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.UYGULAMALI YAPILABİLSEYDİ DAHA FAYDALI OLURDU.VEYSEL BEY ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPTI AMA ZAMAN YETERLİ DEĞİLDİ.YAKUP BEY'E VE VEYSEL BEY'E ÇOK TEŞEKKÜRLER.
Sn. Sabahat Hocam, Forumun 4.Gününde Web 2.0 araçlarının kullanımı konusunda Elimizden geleni yaptığımızı ifade etmişsiniz. Çok Teşekkür ederiz. bilişim konusunda ihtiyacınız olanı paylaşmak ve faydalı olmaya her zaman hazırım. herzaman arayabilirsiniz. saygılar. Selamalar.
yusufveysel-y@hotmail.com gsm:505892076 http://yusufveyselyuksel.com
ikinci haftamızı geride bıraktığımız teknoloji ve liderlik forumunda hedef kitlemiz okul müdür yardımcılarıydı.heyecanı çok yüksek olmazsada olumlu bir forum ikliminin oluştuğu kanaatindeyim.forum süresince heyecanlarının dorukta olduğunu gördüğüm cengiz batmaz, yusuf veysel yüksel ,alper uslukaya ve forumda düşünceleriyle katkı sunan diğer arkadaşlara teşekkür ederim.03-07/12/2012 tarihleri arasında forumumuzun hedef kitlesi okul müdürleridir.umarım verimli bir hafta geride bırakırız.selam ve dua ile
okulların bir numaralı görevlileriyle birlikte bugün forumumuza başladık.aldığım ilk enerji hafta sonunun erken geleceği yönündedir.anacak bu teezime süreç hakemlik yapacaktır.yarın fatih projesi nedir?bileşenleri nelerdir? şeklindeki soruları konuşacağız verimli geçmesini temenni ediyorum.selam ve dua ile
Sayın,Forum Yöneticimizin Teknoloji ve Liderlik ile ilgili olarak bizlere vermiş olduğu motivasyon ile Elazığ'ın Eğitim liderleri ile paylaşımlarımız dolu geçiyor. Elimizden geleni yapabilmek ve Forum sürecinin verimli geçmesini sağlamaktır heyacanımız. Selamlar.
Kursa ne yazık ki ikinci günde dahil olabildim. Milli eğitim tandansından aktörlerin kursta bulunması ve bunun üzerinden bir değerleme ve eleştirme süreci yaşamamız son derece olumluydu. Kursiyerlerinde süreci içselleştirdiğini gözlemledim. Kursun bu kadar verimli olabileceğini ve kursiyerlerin bu kadar işin içine girebileceğini düşünememiştim. Umarım bundan sonraki günlerdede aynı sonuçlara ulaşırız. Saygılarımla...
BUGÜNKÜ FORUM FARKLI OLDU.PARADİGMA KONUSU BEYİN FIRTINASININ DOZAJINI ARTTIRDI.PARADİGMAYI TANIMLAMAYA ÇALIŞIRKEN PARADİGMALARIMAZA TAKILDIK DİYE DÜŞÜNÜYORUM.YARIN BİRLİKTE OLAMAYACAĞIZ.CUMA GÜNÜ İSTE STANDARTLARINI GÜNDEME GETİRMEYE ÇALIŞACAĞIZ.GÖRÜŞMEK TEMENNİSİYLE.............
BAŞKA BİR KURS, BAŞKA BİR BİLGİLENME SÜRECİ. HEM KURSİYERLERE HEM EĞİTMENLERİMİZE BAŞARILAR. SAYGILARLA.....
WEB 2.0 ARAÇLARI TANITIM VE KULLANIMI KONUSUNDA EĞİTİM LİDERLERİ KATILIMCILARIMIZ İLE PAYLAŞIMLARIMIZ ÇOK GÜZEL OLDU. BU PROGRAMLAR DEVAM ETSİN. FATİH PROJESİNİN ÜÇ YILLIK SÜRECİNDE PANEL, SEMİNER VE FORUMUN SÜREKLİLİK GÖSTERMESİNİ BEKLİYORUM. SELAMLAR.
Sn. Alper Hocamıza forumumuza gösterdiği ilgi ve desteğinden ötürü teşekkürlerimizi sunuyoruz. Muhabbetle...
sn Yusuf Hocam tüm gönlü dualarım sizinle. Saygılarımla.....
yusuf beyin sunum ve etkinlikleri mükemmeldi.kendisini kutluyorum...
Sayın Forum Yöneticimiz Yakup bey'in şahsıma bulundukları teveccühleri beni bahtiyar etti, kendilerine şükranlarımı sunuyorum. Bundan sonraki ortak bir çalışmamızda daha bir heyecan duyarak paylaşımlarda bulunmak dileğimle. sağlıcakla diyorum.
Yorum Gönder